tirsdag 23. oktober 2012

Kakemomsen's Sjokoladesuksess..

Kakemomsen's sjokoladesuksess har også sin egen historie. Denne ble til i 2010 etter at en kunde foreslo å ha eggekrem og mandelbunn inni den vanlige sjokoladekaken. Da tok jeg rett og slett oppskriften på suksessterte og "puttet" hele suksessterten inn i sjokoladekaken. Og slik ser den altså ut inni... ;-)
Men hvilket navn skulle den få? Jeg fant fort ut at jeg ikke greide navnevalget alene, og derfor startet jeg en konkurranse på bloggen. Her er link til konkurransen og kåring av vinneren:
http://kakemomsen.blogspot.no/2010/10/konkurranse.html
http://kakemomsen.blogspot.no/2010/10/vinneren-er-karet.html

Slik fikk altså Sjokoladesuksess navnet sitt :-)

Denne er også god med bær inni, det blir friskt og godt. Jeg personlig liker den best som den er...Den er ikke fullt så "tung" som konfektkaka... En klar favoritt til bryllup og store dager, en av Kakemomsen's mest eksklusive kaker.

Innhold i sjokoladesuksess:

- lys sjokoladebunn
- sjokoladekrem
- mandelbunn
- eggekrem
- sjokoladesmørkrem rundt hele kaken under lokket
- lokk av marsipan/fondant