mandag 27. august 2012

3D smurfekake..




Jeg fikk en stor utfordring forrige uke; å lage en smurf i 3D til ca 60 personer.
Slike utfordringer er noe av det beste jeg vet! Det gir meg et skikkelig kick, men er også ganske nervepirrende fordi kunden har som regel stor forventning til resultatet. Da jeg leverte kaken til Oslo og det ikke var tvil om at jeg hadde innfridd deres ønske, kunne jeg puste lettet ut. De var såå fornøyde, og DET er belønning som gull for meg!

Kaken er sjokoladekake fylt med vaniljekrem og sjokoladesmørkrem i kroppen, og kun sjokoladekake med sjokoladesmørkrem i hodet, luen og føttene. Armene og beina, samt trekket utenpå og detaljene er av marsipan. Kaken er ca 50 cm høy.

Ønsker du en 3D kake av ditt barns favorittfigur? Ta kontakt, så skal jeg gjøre mitt beste for at ditt barn får en bursdagskake det sent vil glemme ;-)