fredag 25. november 2011

Bryllupskake i Sør-Afrikansk stil..



Denne bryllupskaken lagde jeg til min fetter, Torbjørn, i Bergen for 2 uker siden.
Jeg bakte og fylte kaken i bakeriet mitt, og fraktet den i isoporkasser med kjøleelementer. 8 timer i bil over fjellet gikk visst kjempebra! Vel fremme ble det trekking og pynting av kaken. All pynt hadde jeg lagd ferdig fra før, så det var bare å dekorere og pynte så godt jeg kunne.
Neste dag ble kaken fraktet til bryllupslokalet, som for øvrig var dette nydelig stedet: http://www.panoramahotell.no/no/hjem

I utgangspunktet jeg var jeg litt skeptisk til fargekombinasjonen, så jeg var veldig spent på om brudeparet ville bli fornøyd.
Da jeg så bordpynten og ellers fargene som gikk igjen i bryllupet, ble jeg beroliget. Det var akkurat de samme fargene som på kaken. Jeg kunne puste lettet ut!
Og brudeparet ble over seg av begeistring og uttrykte at kaken ble mye bedre enn de noen gang hadde forestilt seg. Det ble en suksess!!

Takk for en fantastisk fin bryllupsfest, Torbjørn og Bianca!